Pautan Terhebat

Monday, August 9, 2010

Dataran Merdeka

huhuh.. first day aku jadi stranger kat tempat orang. (maksudnya aku sorang je company lain. Yang bermaksud aku kena duduk kat tempat orang lain..) Arini aku da la keje berbekalkan 3G je. huhuh..agak lambat gunakan 3G kat atas bangunan yang tinggi2 nie. Please providekan tenet yang laju2 sikit. camne aku nak masuk system nie kalau network slow.. adoiyai...
Ooops..lupa, sebelum tue berbalik kepada topic diatas yang ingin dibincangkan, mulai hari ini aku dah start untuk berulang alik mencari sesuap nasi dari shah alam ke dataran merdeka plak. (JAUHNYA...) Tp aku tetap akan menyinggah opis di TTDI ari jumaat. So 4 hari Dataran 1 hari TTDI. Mintak2 xde la sesapa yang sakit ati..huhuhu. lagi 2 hari nak puasa, So aku jugak nak mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN pada tahun ini. Aku jugak nak mintak ampun dan maaf sekiranya ade tersalah kata yang disengajakan ataupun tidak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...