Pautan Terhebat

Monday, March 21, 2011

manusia yang xde kepala otak even sekolah pun da tinggi

salam,
arini memang mood aku berapi.. jangan sampai aku naik angin da la. lek la..semua orang ade perasaan marah kot. iskh..

Ok ade la satu mamat ni nak kata bangang pun ade.. sekolah da tinggi da.. tp ADAB langsung xde...
Ulang balik A.D.A.B = xde pada dia.. ko orang melayu kalau nak mintak tolong tu bagi tau la.. ni main letak je.. macam tounch & go.. ko letak keje ko da settle..SIAL la lu mamat..

Suke2 ati je campak bukan2 untuk keje aku.. ingat aku ni tong sampah ke ape.. Wei mamat tengok dulu la ko nak campak ape..pastu mulut xde ke nak bagitau.. nak main lepas tangan ko jek.,. lepas tengkuk ko yang besar tu jek..xpk orang lain..
ingat ko da campak ko da lepas la wei.. memang la ko da lepas kat dunia nie.. tp jangan harap la aku nak buat semua tu..
Banyak2 yang dalam shift tu...kalau dia ade memang palaing aku menyirap bile distribute keje tu.. mamat = BODOH!!!!...

bye.. aku malas nak cakap panjang lebar.. sebab aku xsuke marah. tp bile aku marah..jgn sampai ko aku iskhhhh.. bangang betul la....

P/s: Aku yang geram..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...