Pautan Terhebat

Monday, May 11, 2009

Accident..


Harini, macam biasa jek hari2 yang aku lalui.. harini aku hanya gi exchange TM jalan TAR. ada new project. propose fiber 12c dari TAR ke menara Aik Huan. Aku survey bersama khairul dan juga raju (staff TM). incharge person bangunan Aik Huan tu sangat berlagak giler..Dia ingat dia sape...hampas...so project nie aku ingat nak bagi pada wak dol..(aku punya internal team). so semua plan cable aku dah photostat utk diorang satu..keje kat K.L nie terpaksa lah aku berjaga malam..sebab siang xleh buat..due to traffic.. permit xkan dapat siang punya..cuma termination and splicing kt exchange bole la..



ni la dia team wak dol.

so lepas survey aku pun gerak ke cyberjaya.. HSBB project. dalam perjalanan ada plak accident..so sempatlah aku merakamkan ape2 yang aku rasa aku nak tangkap..Cyberjaya yang bandar terancang tu pun byk acident berlaku..dimanakah silapnya?

teksi ni la yang langgar.. apa sengal driver dia nie. nasib baik xde yang mati.



ni la mangsa keadaan. cover insurans je la...

so aku tinggalkan gitu jek.. ye la nak tolong pun apa yang aku bole buat.so gi je la aku ke site. dalam kul 430 aku pun gerak balik ofis kat klang..dalam perjalanan balik klang ada lagi accident kat shah alam. ni lagi satu terbabas sendiri sebab tertido.. adusss...





So apa yang bole kita lihat disini...kepada sesiapa yang memandu, dipandu, dan sebagainya lah yang mana terdedah dengan segala bahaya...Berhati-hatilah di jalan raya..
"MALANG TAK BERBAU".. tapi kalau dah takdir tue kenalah kita terima dengan redha.. 'nie nasihat tuk aku sekali nie...' InsyaAllah kena terima ngan tabah.
sekian,
-zukhirman_ur@yahoo.com-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...