Pautan Terhebat

Sunday, May 10, 2009

Nur atifah - majlis perkahwinan di banting, selangor


Assalamualaikum...
arini macam biasa aku terbangun pagi2...lepas smyg so aku xde wat ape terus tpon mak aku wish selamat hari ibu untuk mak kesayangan aku (10.05.09)...yang telah membesarkan aku..menyekolahkan aku & ++++++++...agak feeling sikit la...pastu aku ingat nak sambung tido..yela hari ahad kan..baik tido..tapi mata aku nie xleh nak tido..so aku buat la ape2 yang aku rasa aku nak buat..

nak menunggu pendi bangun tido..jgn haraplah...pendi nie member aku..kitaorang nak gi kenduri kawin rakan sekerja kitaorang sebenarnya harini..kat area banting. sungai buaya..nor atifah nama di beri... nak di pendekkan cerita dalam kul 10.00 barulah pendi nie bangun.aku pun bersiap2lah... sebab kitaorang dah deal ngan budak2 ofis yang lain tunggu di sijangkang..klang...kalau korang tau la nama tempat nie..kira area2 nak ke banting la..


sampai2 jek aku apalagi cari makanan dulu la..ye la perut pun agak lapar jugakla kan...xsarapan lagi beb..makanan ok la..sedap dan cukup perasa..bukan catering tapi rewang..sebab kampung kan...macam kampung aku jugak..kalau ada kenduri kawin mesti rewang satu kawasan..tapi yang penting xkira la catering ke rewang ke ada pro contra dia...Catering xpenat sangat la kaum keluarga pengantin tapi duit keluar lebih sikit la..lagi2 kalau ramai yang jemput..tapi kalau rewang nie penat la..lagi2 pengantin...macam biasa kuali, periuk, orang kampung sure punya tinggal untuk pasangan pengantin basuh...hahahaha.kenduri diorang kan jadi kena la wat keje sikit..kalau xsilap aku la..hahahahaha....


ramai jugak la yang hadir..tapi mana lelaki2 dak ofis aku?

pelamin NOR ATIFAH

klah lepas makan..aku pun macam biasa teruja nak amik gambar nie..macam2 aku amik.. sempatlah aku berbual ngan cameraman dia...dia pick up cameraman frm seksyen 32, shah alam..tapi yang herannya..bebudak ofis aku sebenarnya ramai yang lelaki..tapi aku xnampak batang hidung pun..mana diorang pegi?..kenapa yang perempuan jek aku nampak...rupa2nya diorang gi masuk tournament futsal kat port klang...ape2 pun wish them good luck..
sebenarnya majlis persandingan kul 12.30..tapi kitaorang tunggu2 xsampai lagi pengantin lelaki nie..maybe jem kot. At last2 ramai la bebudak ofis aku yang balik..so tinggal la aku dan beberapa jek lagi termasuklah staff TM MSC Kinrara..bukan ape saje nak amik gambar.hahaha...yang penting aku rasa HAPPY...


ni la dia pendi (yang kecik sikit tue) dan jugak nazri..


ni aku pelik sikit nie..apa nama makanan nie..telur diletakkan taugeh.. ???? jgn pkir bukan2 dah la..hahahahaha...


ni la pengantin dan jugak rakan sekerja kitaorang.. belum2 dah pegang baby..amik berkat kot..

ni aku main amik jek..sajek..suka ati aku nak amik cam mane..gaya ape..hahahaha..

paparazi...hahahahah..


ni pokok pisang depan umah nie.. kampungkan... kalau tgk siap ada lembu lagi depan umah dia..
Lepas tu kitaorang balik la..On the way nak balik Shah Alam, kitaorang ingat nak singgah morib jap..saja nak tgk pantai kat sini..aku pun first time baru nak gi ni...Padahal duk Shah Alam dah dekat 9 tahun dah..hahhaha..kelakar giler..
signboard pantai morib..


yang manakah aku...?..
klah..sampai sini saja dah la ek..aku pun xtau nak citer pe lagi..bye..
sekian



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...