Pautan Terhebat

Monday, May 25, 2009

MAZURA & LAN - Majlis perkahwinan di TTDI Shah ALam

Selamat pengatin baru untuk mazura dan lan..mazura & lan adalah kawan aku yang sangat best dan sporting..mereka ni jugaklah kawan2 semasa aku belajar dulu.. sangat best.. aku turut bergembira diatas kehidupan mereka yang baru & segala tangungjawab mereka yang baru.. aku sentiasa mendoakan hanya kebahagiaan yang akan mereka kecapi..aminn...

lan : pada aku seorang lelaki yang lurus, baik, sepanjang kitaorang kenal dia ni kira ok lah.. aku senang masuk dengannya.. lan ni dulu kalau dalam kelas kira mulut dia je lah kecoh sikit..tapi best ape..at least kitaorang dalam kelas xtension sangat bile belajar tu..

mazura : mazura ni aku kenal masa aku amik degree sama... kalau aku nak citer mazura nie dulu adalah gadis yang kira hot la...lagipun masa dulu waktu kenal dia dia free hair..dulu kalau rambut dia tu kira berkaler2 la..aku xtau la bape byk dia spent duit tuk rambut dia tu..ye la mesti setiap bulan wat treatment punya..perempuan kan.. stail dia berpakaian pun sangat trendy.. aku ingat lagi penampilan dia berubah sejak berkawan ngan lan...alhamdullilah..aku ingat dulu dia ajak kitaorang ramai2 gi umah dia..tapi aku xingat sapa yang datang masa tu..ajak makan kat umah dia..dia duk ngan mak dia..kat bukit subang.. masa makan kat umah dia tu lah dia tunjuk gambar dia baru pakai tudung di anset dia..alhamdullillah..pastu lepas tu dia terus pakai tudung..dalam kelas kadang2 lecturer siap xkenal mazura..yelah..penampilan dah lain kan...tapi ape2 pun pada aku, mazura adalah wanita yang sangat baik pada aku, walaupun dari segi penampilan dia yang trendy tu aku nampak kesederhanaan dalam diri dia..lagi satu aku suka pakai nota kecik dia dulu waktu belajar..(yang mana kitaorang panggil cheat note).yang penting bukan aku sorang..lan, am, epul, otai, ntah ramai lagi la...semua nak photostat ape yang dah dia wat cheat note..Thanks mazura...

ape2 pun aku nak ucapkan... SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT MOHD AZLAN & MAZURA....

1 comment:

Anonymous said...

Selamat Pengantin Baru kepada Lan and Mazura. Usah dikenang pada yang tak sudi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...