Pautan Terhebat

Saturday, February 20, 2010

Last Day Wani + Izham

Sebenarnya diorang last day sebelum Chinese New Year CNY aritu.. memandangkan arini aku sangat boring dan xnak pikir pasal pape yang x mendatangkan faedah pun..so aku nak cite balik kisah last day diorang nie..hehehe..tapi kalau ikutkan aku xnak cite pasal keje dalam nie..tp memandangkan diorang last kat tempat aku..so aku cerita la sikit..


ni la wani..ataupun siti salwani. xlama lagi lecturer kat UiTM shah Alam.. TAHNIAH

wani : seorang yang pada aku hapy go lucky..dan seorang yang berpendirian tegas..dan die akan mendirikan rumahtangga xlama lagi..TAHNIAH lagi sekali..bulan 3 nie akan menamatkan zaman bujangnya..kat sni aku cume bole ucapkan selamat maju jaya..dan sentiasa diredhai olehNYA..InsyaAllah..


ni la izham kan..mohd izham..die nie akan berkhidmat untuk celcom PJ plak pasni.. TAHNIAH jgk..sorryla gambar dari side tepi..huhuhu

izham : Pada aku seorang kawan yang best jugak..senang bawak berbincang. dan terima kasih sesangat sebab die nie shifter..so ada la keje2 aku yang die akan follow up..thanks izham..Dan aku doakan die sentiasa maju jaya dalam kerja2 yang dilakukan..

so korang layan je la gambar2 yang aku attach nie..walaupun gambar nie aku snap pakai camera ansetku yang xberapa nak canggih..huhuhu...



ni la antara kek2 yang dihidangkan pada hari tu..




dan ini semua gelagat2 officemate aku. semua aku snap pakai anset xcanggih aku nie..yeehaa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...