Pautan Terhebat

Monday, February 1, 2010

ujung minggu bersama uncle & auntie ku dari johor

ujung minggu lepas..aku banyak menghabiskan masa bersama ngan pakcik dan makcikku yang datang dari johor. aku panggil cik nal dan cik sherly.cik nal adalah adik mak aku paling bongsu..huhuhu..dapat je panggilan dari cik nal ku..aku apalagi tpon la adik2 aku yang berada di perak..huhuhu..diorang kalau dengar je cik nal datang apelagi..mengajak karok la..hahaha..sanggup turun dari perak nak karok bersama cik nal aku nie.. sebenarnya diorang datang kl sebab cik sherly ada kursus..so tinggalla cik nal aku..kitaorang berjalan2 la meninggalkan cik sherly aku nie..uhuhuh.kesian die..xpe..malam kite kuar sesama kay.. so aku berempat ngan pacik dan adik2 aku pergila mencari pusat berkaraoke..aku nie kalau menyanyi memang xsedap..tp diorang nyanyi sedap..lagi2 cik nal aku..huhuhu..setakat juara karaoke bolehla..kitaorang mencari pusat yang dekat dengan macik ku kursus..so sunway la yang paling dekat pun.kitaorang pun berkaraoke kat red box..haa..ni aku nak citer..boleh pulak terserempak ngan janda nana..huhuhu..siti nordiana..dia karok sorang2 je..kalaula aku ni bukan pemalu.. ikutkan hati nak je ajak karok sesama..tp cantik jugak la dia masa tu..xdela tinggi sangat pun. OK nak dipendekkan cerita..kitaorang karok la.dalam 4 jam ++ kot kitaorang melalak..kalau aku nyanyi je mesti xsedap..hahaha..sebab tu kot aku xjadi artis..hahah..berangan nak jadi artis.tp aku dulik ape..bukan orang lain dengar pun..setakat pacik ngan adik2 aku je pun..hahaha..agaknya kalau aku menyanyi mesti macam mengaji kan xpun membaca je..xpun suara aku memang sangat xsedap untuk didengar..


ni la uncle ku cik nal yang rock




kla..dah puas menyanyi..kitaorang pun jalan2..sampaila malam..so kitaorang nak amik macikku plak..nak ajak berjalan..pastu aku nak pow macik aku main bowling..Yesss...dah tanam niat kena kotakan..sampai je hotel macik aku..aku terus ajak macik aku makan..so kitaorang g makan..pas makan..aku apelagi..keluarkan lah hajat dihati nak main bowling..huhuhu..macik aku terpaksa akur ngan anak2 buah cam aku nie..huhuhu..klah kite tgk gmbr la..esok2 klu rajin aku sambung la..


cik nal + cik sherly ku + bodyguard (adik2 aku)


melepak di pusat bowling.


suasana bowling sunway


ni la adik2 aku yang suke posing.


sempat bergambar kat pusat bowling


sibuk je... nk posing jugak

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...