Pautan Terhebat

Friday, March 5, 2010

aku kena langgar

Mmmmm.. aku menyirap je sape yang langgar aku pagi tadi..dah la buat muke innocent..ishh..geramnya..indon lak tu.. yang xboleh blah..why aku bagi die duit..xtau la..ati aku daripada keras terus lembut jadinya..aku tgh marah2..die tunduk je..sambil2 urut tangan2 dia..xtau la membaca ke ape..tp lama2 ati aku jd lembut..da tu aku siap masuk kete bagi duit lagi kat mamat tue... adoiyai... walhal akunyer kete dah hancur die langgar..abis side mirror aku pecah..nak ganti da la mahal..yelah..side mirror auto..kopak la aku. belum campur kemek kete aku..mmmm..xde mood da aku kalau kete kena langgar nie..da xcantik da kete..yela.kete aku pun da la xcantik..bile kena langgar lagila xcantik..mmm sakitnya ati..mgkin aku kena lagi bersabar..bersabar ngan segala dugaan yang melanda.. "Ya Allah, ko tabahkanlah ati hambamu ini..."


abis pecah side mirror aku... gampang sungguh orang itu..

pintu ku yang kemek sikit..skirting pun da tanggal..

side mirror ku yang da cacat...sayangnya...

5 comments:

azlan said...

patut ko yg ketuk dia..ini ko yg kena ketuk..
dia dah baca2 la tu..xkan la ko baik hati sgt nk kasi duit kat indon

___MaZuRa___ said...

betol betol betol... tak pe la, nak buat cam mana... dah bg dah pun... anggap je la rejeki indon tu...

Anonymous said...

btol mazura ckp.. redha jer arr... mungkin Allah nak bg rezeki yg lain pd awk...
mana tau awk akan dapat keta baru.. hehehehe...

zukhirman said...

bestnya kalau ade kete baru..Ya Allah aku xnak banyak aku nak Honda stream baru jer..warna putih..hahahahah..

zukhirman said...

aminnnnn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...