Pautan Terhebat

Saturday, March 6, 2010

Bun-D Bistro N Cafe

malam nie aku rasa best jugak la, sebabnya aku gi lepak makan kat Bun-D Bistro N cafe kepunyaan bandi Amuk kat seks 7 shah alam je...best ar sebab ade life band..aku sangat suke life band.. luck aku arini..bandi ade..so die menyanyikan la lebih kurang 3~4 lagu untuk customer2 die..so yang bandi nyanyi aku recordla..pakai anset nokia 3310 aku nie..huhuhu..bestla..aku syorkan la korang gi la sekali sekala..best la..makanan die pun kire ok la..kalau aku xcomplen la..kalau bandi xde pun, band tu nyanyi pun da kire sedap dan layan la perasaan sambil2 korang makan tu..aku tadi rasa tenang je..hahahah..yola..nak tenang betul2 pergila ngadap tikar sejadah kan..so aku xcakap tengok life band ni tenang..so lu pikirlah sendiri..woha!!.tp diri aku ni suke tgk orang perform..xkire la sape2..yang penting aku rasa okla..
kadang2 aku pun suke lepak pelaga seks 13..sesape yang rasa suara sedap dan ingin menyanyi dikhalayak ramai bole la cube disana..karaoke free..lepas kul 10.00pm pelaga tu akan open untuk karaoke kepada sesapa2 yang rasa bole menyanyi dan xmalu la..aku memang xboleh la..sebab suara pun macam katak puru kan..kang nanti kena golak aje..huhuh..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...