Pautan Terhebat

Sunday, March 7, 2010

jalan-jalan tertipu

aku bukan nak citer aku keciwa..nak dipendekkan citer, aku kuar la ngan kawan ofis aku, hafiz, mamat, zaman, ad, ngan ika...tp xsemena2 ramai plak yang join..gee, huna, fathin, wafa + pakwe die... huhuhu..sebenarnya kitaaorang 5 orang je teringin nak jalan2 nak main bowling..main kat the curve..sampai2 bowling penuh plak..hampas..da la aku memikul bola yang sangat berat..bayangkan dari tesco tu aku memikul sampai the curve..at last bowling penuh..sakitnya ati..tau xpayah bawak bola bowling tu yang berat je,.. pastu kitaorang buat decision tgk wayang..yang nie pun aku xsuke..da la tengok cite pe tu 'the book of eli'
memang xbest giler tgk citer nie.. citer pasal bible yang perlu diselamatkan..ntahla..xbestla..boring gile.. abis je tgk muvie..kitaorang solat asar terus kat situ.. pastu kitaorang terus geraak..aku dengan bola bowling kehulu kehilir..nasib baik dalam beg..huhuhu..memang memenatkan.. xbest..

aku gi kete aku..aku ajak diorang gi makan..sebab aku sangat lapar..at last diorang ajak makan dekat bangsar village..makan chicken chop je la aku..memang ramai malam td..sampaikan awal2 brother amik order tu dah sound..dalam sejam lebih baru siap makanan..leh tunggu ke?...bagus la mamat nie..kira ok la..die inform awal2..ni baru betul..customer first..siap bagitau ETTR tu bile..huhu..pastu berborak2 la je kitaorang nie..bergossip2..cheh...da macam pompuan plak bergossip..ye ke pompuan bergossip..?..hahahah lu pikirlah sendiri..

pastu da abis makan, yang bestnya, aku dapat hadiah dari ad...best best...aku, mamat, hafiz...semua dapat hadiah..yela ad baru balik NZ (new zealand) kan last year..so da janji nak belikan pape untuk kitaorang nie..hahahha..kesian ad kena ketuk ngan kitaorang..hehehe..PEACE ad.. u the best.. korang tgkla aku dapat adiah pe..aku appreciate sangat..Thanks ad...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...