Pautan Terhebat

Friday, April 2, 2010

Din Beramboi (al FatihaH)

ucapan takziah buat keluarga abang din beramboi aku ucapkan. Allahyarham din beramboi/Mior Ahmad Fuad Mior Badri..adalah seorang seniman yang pada aku sangat memeriahkan kembali waktu2 aku di timpa masalah..menceriakan setiap hari2 sesapa yang melihat telatahnya..walaupun kite xtau ape keaadaan allahyarham sewaktu menghiburkan kite..ade ke masa tu allahyarham sakit/ade masalah/pening/demam...semua kite xtau sebab sewaktu allahyarham menghiburkan kite xpenah kite nampak yang allahyarham ade ape2 masalah..memang seorang yang pro!!..Pernah sekali / banyak kali gelagat allahyarham buat aku rasa gelihati..kadang2 senyum sorang2..tp kat situ dah bermakna yang allahyarham aadalah seorang penghibur yang aku rasa susah sekarang ni ade pada mana penghibur tanah air..dulu aku suka layan spontan..best tau layan slot rancangan hiburan tu..masa tu aku ingat lagi aku ditimpa dengan pelbagai kerunsingan..tapi bile aku tengok telatah allahyarham bersama teman2nya..membuatkan aku kembali ceria..kembali tersenyum..sebab gelagat allahyarham.paling aku suke waktu tangan je terkeluar..kira macam peluk pasangan kat depan..tp yang belakang kena tutup..memang sangat kelakar la..lagi2 kalau allahyarham yang jadi tangannya..huuuhh..abis yang depan kena sabotaj..hahha..best la allahyarham..
Hidup ini memang singkat,..semua adalah kerja Allah.. Kita hanya merancang..aku doakan semoga roh allahyarham dicucuri rahmat olehNYA..

tengok gayanya..yang sangat selamba..aku suke allahyarham....

setiap gayanya..nampak ketulenan tu..sangat selamba dan dengan secara spontan...aku suke..

pelawak2 tanah air yang aku suke dan original..

marilah kita sedekahkan 'al fatihah' buat allahyarham Din Beramboi..

3 comments:

hafizosman said...

dh ade link ko kt blog aku..hahah

zukhirman said...

huhuh.. :)

ninieZUERYANNIE said...

kiman aku pon suka sgt spontan tuh.. kalo x silap yg kelakar sgt mase die jd tgn pastu sathiya depan kan.. bdw, alfatihah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...