Pautan Terhebat

Monday, April 5, 2010

i hate monday


ari isnin da la hari yang sungguh memenatkan...kalau cite pasal keje da tentula ari isnin la keje paling banyak dalam segala hari...mmmm..thats why i hate monday...mmmm..cukup 530pm..aku da berlingkas da nak balik umah..yola..konsep aku senang, no free job need to do okay..huhuhu.. jahat baik kan aku..huhuhu.. Oklah nak dipendekkan cerita aku balik la shah alam..lepas je tol subang aku singgah petronaas nak isi minyaak..sesampai je aku isi minyak aku tengok tayar belakang kiri aku da pancit..adoiyai..nasib baik aku kat pam station..so aku isi la angin..huhuhu..pastu aku meneruskan la perjalanan.. sebaik je nak masuk federal highway... 'BOOOOM'...... uit...kete sape tu meletup..lintas ati aku..aku tgk kiri kanan..xde kete sape pun yang berkeaadaan pelik..dalam seminit pastu aku rasa kete aku yang pelik..aku da macam bawak kuda la plak..terenjut2 bawak kete.. sah ni tak lain tak bukan kete aku ni.. aku terus nyalakan hazard lamp..terus parking tepi...aku keluar..MasyaAllah..tayar kete aku rupanya..mmmm... mengeluh sekejap la aku. perjalanan masih jauh..aku langgar je la..sambil aku bawak pelan2..aku teringatkan kawan aku..azam je..aku terus contact die..
toot...toot...toot...toot... 

azam: halo assalamualaikum...( azam dengan penuh semangat menjawab...huhuhu..)
aku : waalaikumsalam..wei ko katne?..
azam: de, aku baru balik dari 'brother' de... (ooooo baru teringat aku, azam nak ganti skirting kete die..semalam da order..huhuhu..)
aku : wei tolong aku wei...tayar aku meletup ni..ko datang shell  sebelum tol batu 3 ek..aku tunggu situ..

so sampai je aku kat shell tu, aku solat la dulu sementara menunggu azam sampai..da abis solat, isap rokok (nakal baiknya aku isap rokok kat pam station..kena saman baru tau..)..sampai je azam aku terus bukak tayar, sebab kete aku xde jack kete..aku simpan kat umah..hahahaha..benda yang paling penting aku simpan kat umah kan.. so dipendekkan cerita..kul 7 jugak siap pasang tayar spare.. tayar aku yang pecah tu kalau korang nak tau tayar baru tu... tapi pernah ade kes..pancit tayar tu..aku langgar je bawak..so lining tayar tu dah rosak..kalau nak ikut bunga tayar..tebal lagi beb..tayar baru..raya ari tu aku tukar..

P/s : kalau tayar korang pancit..jangan la lenjan je bawak nak cari pam tayar kononnya..kemungkinan tayar tu akan meletup bile2 masa je lepas korang pam balik..so kalau tayar pancit, parking tepi terus ganti tayar spare.. jangan jadi PEMALAS RAJIN cam aku..sebab aku rajin dulu xnak tukar waktu tayar pancit,lenjan je tayar tu..nah sekarang tayar tu meletup terus... padan ngan muka aku..hehehehe.. dah duit melayang lagi.... DUIT...duit..DUIT..dimana ko duit.... 

so sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...