Pautan Terhebat

Monday, June 14, 2010

farewell ayu

lama x update blog. busy sangat la..da berminggu aku di hospital + 2 minggu straight aku balik johor. hal family. so kepada kawan2 yang x dapat aku hadirkan diri untuk majlis perkahwinan diorang, aku mintak maaf banyak2. sebab terlampau kelam kabut dengan adik aku yang masuk matrik + adik aku yang sakit. so mintak maaf ye..
tp masa jumaat lepas sempat la aku gi farewell dinner fadila rahayu. ex JVC aku. so far aku amat enjoy ngan farewell dinner tu..sempat jugak la aku berkaraoke berduet dengan pn yusnani..hahaha.. lagu ape ek. aku main nyanyi je la..hahha. so kepada ayu : selamat maju jaya on new company & new environment & everything laa.. Hope she success on what her involve. gambatte ayu..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...