Pautan Terhebat

Thursday, February 24, 2011

MYEG services TERBAIK !!!!

salam,

Aku sangat2 (1000x) berpuas ati ngan services yang ade kat MYEG. Hehehe.. bukan ape semalam, aku the first time nak tryla idupkan road tax aku guna MYEG services. (sebab aritu xleh idupkan setahun sebab ade saman..)so saman pun da bayar kat balai polis bkt aman akhir taun lepas.. so nak idupkan la roadtax aku yang akan expired bulan 3 nie.. kalau ikut insuran bulan 9 expired so road tax pun vice versa la kan bulan 9 jgk la mati.. Tapi disebabkan saman yang da blacklist aku just leh idupkan 6 bulan jek untuk roadtax.. 

Akhirnya semalam, aku cube nak idupkan road tax yang lagi 6 bulan tu la kan guna MYEG. dalam tengahari aku online pastu settle transaction tu dalam kul 12 lebih kot.. Tup tup dalam kul 2 lebih kurang aku dapat panggilan nak antar Roadtax tu kat umah.. Tanya aku ade kat umah ke x?.. Pergh terkejut beruk beb aku.. cepat giler.. Sangat PANTAS... dalam masa tak sampai 3 jam.. WOW!! yela.. selalu aku idupkan kat ambank je, dari first year aku pakai kete xpenah tukar insurans dan tpt pembayaran. Kat ambank je aku buat transaksi insurans + roadtax kete ni. selalu amik masa seminggu.. sebab diorang kata aku nyer geran kat Johor..yelah beli kete pun kat johor kan.. dan macam biasa memang aku sentiasa tunggu seminggu.. 

Aku pun da bayarkan saman adik aku.. Pun da settle.. Thanks MYEG!!!

Pergh memang ajaib sial.. Best..!!
So aku syorkan gunalah MYEG.. charge tu ade la sikit tapi sangat berbaloi. Cepat dan senang keje. Just depan PC.. Korang register la MYEG. search je kat pakcik google.. Nanti dia tunjukkan arah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...