Pautan Terhebat

Friday, April 16, 2010

kayanya WOODS

aku suke baca berita arini.. kaya siot si dak elin nie..walaupun bercerai tp jd orang kaya gile2... RM988 juta tu.. kalaulah WOODs tu baik ati la kan..bagi aku 1 juta 200k pun da cukup..hehehe..konfom senang..berangannye la aku..

artikel berita :

WOODS 33 tahun = RM2.5 bilion...
aku, beza bape tahun je pun ngan dia = RM 5.0 billion ringgit ade la....huhuhu..aku pejam celik pejam celik ari2 pun xdapat figure macam nie..

ape2 pun cukuplah sekadar hidup selesa sudah..tu je harapan aku. oklah aku nak sambung buat keje balik 

 ni waktu time suke je..hehehehe.
.
ni la dak elin + woods.

2 comments:

Fathiyah said...

kalau kaya tapi tak bahagia buat ape kiman? baik tak kaya tapi bahagia..

~~kimz~~ said...

betul tu fathiyah.. tp cube die sedekah kat aku 200k ke, aku tau nak buat ape..hehehehe...
duit pun kadang2 penting gak..sebab semua nak guna duit..huhuhu..

amacam da ade anak nie..malam tido x..kuang..kuang..kuang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...