Pautan Terhebat

Thursday, October 7, 2010

nak pergi ke tidak!!

perghh..kena g kursus la. aku de dapat email tadi. Korang ingat lagi x pasal cite aku yang lalu.. http://zukhirman.blogspot.com/2010/02/malunya.html ..so emailnya lebih kurang berbunyi macam gini la..


Salam sejahtera kepada semua warga Markas RSD sekelian.
                                                                                                                            
Tuan/Puan yang dihormati.

Merujuk kepada perkara tajuk di atas, saya memohon jasabaik pihak tuan/puan untuk menyemak semula kehadiran tuan/puan ke LKT sepanjang tahun 2010 ini dan juga LKT Siri 4/2010 yang akan berlangsung dari 27 Okt 10 hingga 10 Nov 2010.
Mohon maklumbalas dan tindakan tuan/puan untuk memaklumkan kehadiran tuan/puan pada LKT yang terakhir pada tahun ini dengan menelefon atau email ke kerani Skn 15 iaitu Kpl Azrul di talian 03-20201511 atau e-mail is080808@yahoo.com sebelum 15 OKT 2010 untuk tujuan pentadbiran LKT Siri 4/10.

Selain itu tuan/puan juga diminta membalas email ini untuk mengesahkan kehadiran tuan/puan.

Kepada anggota senior Markas RSD, jika tuan/puan mengenali anggota rekrut yang disenaraikan, sila pastikan anggota rekrut tersebut dapat hadir LKT siri 4/10 ini dan bantu mereka untuk menguruskan pentadbiran masing-masing. Jasabaik tuan-tuan dalam membantu anggota rekrut amat diharapkan. 

Kerjasama serta keperihatinan tuan/puan amat dihargai demi kebaikan 15 SSDP Tel (AW).

Sekian, terima kasih.


6038597  SSjn Azami Saperi




waaa.. da rasa malas da aku nie..hahahaha..
tp based on latihan yang diberikan ok kot. rasa2 kena buli x.. adoiyai..huhuhu..
yang best nyer dapat cuti keje + elaun la..hahahhaa..bestnya cuti..tp mesti penat giler sial xpun makin blacky la aku nie bile abis latihan tu..huhuhu..
no anggota aku  : 6213526


doakan aku wei selamat pegi dan balik..
apiz jom la join.

zaida, syima, arman, una, ronzi : korang g x? 
azam : kenapa nama ko xde?

1 comment:

Anonymous said...

hahhahaha azam ada sebab tertentu tu...aku insyallah pergi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...