Pautan Terhebat

Tuesday, June 11, 2013

Apa Istimewanya Kad Perubatan PruBSN Takaful


Apa Istimewanya Kad Perubatan PruBSN Takaful



Terdapat banyak kad perubatan (medical card) di pasaran, tetapi Mengapa PruBSN Takaful???

1. Mengikut garis panduan dan berlandaskan prinsip-prinsip Syariah.

2. Kad Perubatan PruBSN mempunyai limit Rawatan Hospital tertinggi sehingga RM2juta. PruBSN bayarkan bil bilik dan kos rawatan hospital anda.


3. Kad Perubatan PruBSN Takaful tidak perlu diperbaharui (guaranteed renewal & non-cancelable).
Tidak banyak syarikat yang mempunyai kelebihan ini, dimana mereka boleh membatalkan Polisi anda seandainya anda membuat tuntutan (claim) yang terlalu banyak dan berisiko tinggi.

4. PruBSN memberi Elaun Hospital setinggi RM400 sehari untuk Hospital Kerajaan dan Swasta.
Syarikat lain hanya memberi elaun sebanyak RM200 sehari dan jika anda masuk hospital kerajaan sahaja. Jadi mengapakah perlu ada Kad Perubatan jika hanya boleh digunakan untuk hospital kerajaan sahaja.

5. PruBSN mempunyai panel Hospital Swasta yang terbaik dan mempunyai melebihi 60 panel hospital di Seluruh Malaysia.

6. Jika anda didiagnos penyakit kritikal, premium anda akan dibayar oleh PruBSN. Jika anda membayar untuk anak anak dan isteri anda PruBSN akan membayar premium tersebut. Anda tidak perlu membayar premium lagi dan segala perlindungan insurans, kad perubatan dan wang pelaburan kelurga anda akan berterusan ditanggung oleh PruBSN.

7. Kad Perubatan PruBSN adalah produk kami. Kami menguruskannya sendiri. Syarikat insurans lain menggunakan khidmat pihak ketiga untuk menguruskan kad perubatan mereka. Sebagaiman diketahui, jika terlalu banyak pihak terlibat dalam pengurusan pasti ada kelewatan dan perbezaan pendapat.

8. Non Claim Bonus (NCB) akan diberikan jika tiada tuntutan dibuat disesuatu tahun. 





****************************************************************************************************************************************************

If u're looking for PruBSN quotation / interested to learn about the business opportunity with Prudential BSN Takaful, do contact me & book your appointment TODAY for FREE @ zukhirman 019-2682611

*****************************************************************************************************************************************************


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...