Pautan Terhebat

Tuesday, May 3, 2011

Majlis Perasmian Mesyuarat Perwakilan UMNO bhgn Mersing 2011

Salam..
Aku jd perwakilan ke..? hehehe.. xla.. Aku hanya datang ke Majlis Perasmian Mesyuarat Perwakilan UMNO bahagian Mersing 2011 yang mana dirasmikan oleh Timbalan Perdana Menteri dan juga merangkap Timbalan presiden UMNO Malaysia iaitu YAB Tan Sri Muhyiddin bin Hj Mohd Yassin.
Perasmian ini diadakan di Dewan Jubli Intan Mersing pada sabtu lepas.(30 April 2011)..



Kain rentang.. bukti kedatangan..hahahaha

dalam dewan : saje dengar ucapan.

Luar dewan : tapak expo

 Luar dewan : sesi pacik2 berborak ntah pape la tu ek.. ntah2 pasal anuar ibrahim..heheheh.. video terhangat.. :P

Ok sebenarnya, aku ke Mersing ni ade sebab.. Yelah adik aku yang bongsu tu dapat penganugerahan pelajar cemerlang kan bahagian mersing.. kire bukan adik aku sorang la.. kire semua peringkat peperiksaan kat Malaysia ni.. dari UPSR, PMR, SPM, STPM dan juga kelas khas agama ( ni xsalah aku Johor je ade kelas khas ni). Kira adik aku tergolong dalam pelajar PMR la kan..

 ni la aktiviti sebenar aku gi sana sebenarnya..

Nasib baik adik aku mintak balik dari sekolah sains dia tu ari khamis lepas..so dapat la gi mersing terima anugerah tu.. sebenarnya xbesar mana pun anugerah tu.. tapi iniasiatif yang diberikan kerajaan dalam membangunkan penduduk luar bandar nie.. alhamdullillah..

ni sambil2 tunggu Timbalan PM kite sampai.

Ok cerita pasal majlis nie, kat sini jugak ade diadakan tapak2 EXPO.. so sempatla aku meround sambil2 pandang2 jeling2.. hahahahaha... (nakal kan aku.).. huhuhu..
Masa tu jugak aku sempat check kesihatan aku.. check darah segala benda la..kalau cerita pasal darah nie.. memang aku seorang yang takut pada darah.. bukan takut ape.. aku takut aku pengsan je.. click sini. masa nak check darah tu pun da rasa2 nak pengsan.. tp aku kuatkan semangat la..aku xtengok langsung darah tu.. hehehe.. langkah yang paling selamat (jgn tgk darah).. padahal sikit jek.. manje gile aku nie.. hahaha.. Tp betul la... bukan nak manje @ mengada2.. aku xleh tgk darah ni.. kang xpasal2 aku lentok kat situ jugak..



Ni sekitar tapak expo.. ramai kan.. kalau korang tgk yang pakai baju sekolah tu semua dapat anugerah la tu.. ramaikan..yelah satu mersing.. (parlimen : mersing, Adun : tenggaroh & Endau)


 ni port2 abang askar.. memang aku singgah la kan.. hehehehe.. seangkatan..


 ni pict : haa.. ni la aku gi check kesihatan.. check yang simple jek.. organize by masterkill.. tima kasih nurse2 yang tgh belajar.. sebab diorang yang check aku.. heheheh


ni la aku nyer result .. : symtom : tekanan darah rendah.. so aku senang pengsan la.. betulla tu.. so dia advice aku suh makan benda2 yang berdarah.. nak makan orang boleh x?..hahahaha

Adik2 joget. aku teringin nak tgk tarian zapin. i like zapin.. tapi rupanya bukan zapin..keciwa..


ketibaan timbalan PM

video tarian tu.. aku suka adik yang tengah2 tu.. huhuhuhu...

Klah.. ape2 pun bile aku nak involve dalam politik plak... hahahaha.. boleh ke.. xnak la aku.. xsesuai..

P/s : entry seterusnya : nak buat MASTER la...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...